24. marts 2011

Mere GRATIS stand-up!

Husker I at jeg skrev om gratis stand-up på Den Glade Gris om torsdagen? Ellers så tjek lige her. Hvis du ikke har planer om at tage til Cheap Monday arrangementet i aften, kan du jo evt. forkæle dig selv med et gratis grin :-)


Men, grunden til indlægget er, at jeg har fundet MERE GRATIS STAND-UP, juhu! Det har faktisk eksisteret længe, men jeg har ikke lige fået smidt det på bloggen. Hver mandag kl. 21 @ Barbar Bar på Vesterbro Torv er der gratis stand-up til dig og mig og alle der har lyst. Hvis du tilmelder dig deres facebooksite får du hver uge invitationer til deres mandagsarrangementer, og holdes på den måde opdateret på hvad der sker pågældende mandag. 


Jeg håber at I er ude og nyde det gode vejr - fuck, det er nice med noget forår, hva?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar