26. januar 2012

How I met your blogger

Selvom R har skrevet en introduktion der er så fin, at jeg rødmer, vil jeg lige kort præsentere mig og takke for at få lov til at blog-sitte mens R drikker al alkohol i Berlin (jo, hun gør).

R og jeg er vokset op i samme provinsrøvhul mod nord - og har begge på mirakuløs vis overlevet. Provinsen er sgu ikke for enhver.

Nå, men sagen er den, at jeg kender søster-C og derfor er stødt ind i R utrolig mange gange. Har endda forsøgt at sætte hende op med verdens fineste lillebror. Men det gad hun virkelig ikke, for han har engang stjålet en øl fra hende. Og så kunne jeg godt se, at det ligesom ikke kunne fungere. Det er klart.

Det er altid sjovt at være sammen med R - og hun er meget sjovere end mig. Med undtagelse af dengang, jeg var klædt ud som gravhund. Se selv.



Jeg glæder mig til at blogge her de næste par dage. Vi skal nok klare den sammen.

- I

1 kommentar: