27. januar 2012

Fredagens

Der var lige én ting, R glemte at nævne da hun skrev, hvad jeg havde noget med. For det er helt rigtigt, at jeg har noget med Marc Jacobs sko og gravhunde (hvilket jeg vil skrive mere om senere... Nøj en cliffhanger). Men jeg har også rigtig meget noget med The Strokes. Ovre på den lillebitteblog kan man se, at jeg har postet utrolig mange youtube-videoer med deres sange og generelt lovprist dem til skyerne.
Derfor bør det ikke komme bag på nogen, at jeg selvfølgelig facer fredagen iført dette:



Når man nu skal til 'informationssøgningsmøde' på uni-bibliotektet, er man nød til at finde styrke i form af yndlingsbandtshirt. Det er klart.

Forresten ville jeg skrive mere om Strokes, og fx. nævne min yndlingssang. Men det kan jeg ikke, for kan faktisk ikke vælge. Men skulle jeg lave en top 3 4 ville den selvfølgelig indeholde:

Last Nite (sådan staves det altså), som jeg ALTID gerne danser til. Og tilmed kræver at få spillet til fester - det er mine venner lidt trætte af. Hør den HER.

Dernæst må jeg fremhæve You Only Live Once. Den er så fucking fed. Den indeholder bl.a. følgende sætning 'Some men don't notice what they've got, oh women think of that a lot' og det er sgu da sejt.
Melodien er for fed, så hør den HER.

Nummer tre er førstesinglen fra det nye album. Josh den er god og jeg får altid lyst til at hoppe og råbe når jeg hører den. Den kan du høre HER.

Afslutningsvis vil jeg bare sige Take it or Leave it , som var den fedeste og mest arrogante slutning på verdens bedste Roskilde-koncert. Du finder den HER.

Således opløftet vil jeg ønske alle R's søde læsere en dejlig weekend.

2 kommentarer:

  1. Hej Regitze - ved du ikke er på bloggen pt ;) håber du nyder berlin :p

    Jeg har nævnt dig i dagens indlæg - regner med du er okay med det ;) - det plejer du jo at være haha :p

    SvarSlet
  2. Hej E.
    Tak! Du må altid nævne mig - altid altid altid. :-)

    SvarSlet