9. marts 2011

Stolthed og skrald

Først og fremmest er jeg lidt stolt - igår havde jeg nemlig 525 klik på bloggen, og det må så absolut siges at være rekord. I er søde og dejlige - tak fordi I kigger med, og husk at hvis I kender til noget gratis arrangement-værk eller har nogle gode tips, må I hellere end gerne smide mig en mail! :-) Det er nice at hjælpe hinanden! Igen en stor tak til blog-land.dk for at smide fokus på bloggen!


Second... At skralde... Hvis ikke du kender fænomenet, kan du tjekke det ud her. Jeg har aldrig gjort det selv, og kommer nok heller ikke til det, men jeg har hørt om mange positive oplevelser omkring det (f.eks. da jeg som 15-årig mødte en grønhåret punker Krumme, som bød på skraldet franskbrød. Han var fandme fin!). Anyways, I kan jo selv tage stilling til hvad I synes om det, jeg kan sgu egentlig meget godt lide idéen, men ser selvfølgelig at der er nogle lidt lovmæssige problemer. Hvad synes I? 

1 kommentar:

  1. Jeg synes ideen om, at ting som stadig kan bruges, bliver brugt. Men jeg synes ikke, at skraldning er måden at gøre det på - det er jo at stjæle. Jeg synes, det var bedre, hvis butikkerne gav maden til hjemløse, eller så noget :). Men det er der vidst også nogle regler om, at man ikke må :/

    SvarSlet