3. marts 2011

Fra den ene konkurrence til den anden

Haps - så har jeg fundet vinderen i ICEMAN konkurrencen, så tjek din mailboks hvis du har deltaget! Og vi flyver direkte videre til en anden konkurrence (jeg KAN ikke lade være med at forkæle jer, oh I søde læsere) fra Huset Markedsføring - Studerende. Den 10. marts holder de nemlig et arrangement om lydbranding og med torsdagsbar, tjek det her, og du kan vinde to billetter! Alt du skal gøre er, at smide mig en mail på reg.engelhardt@gmail.com og skrive hvilken uddannelse du går på, så er du med i konkurrencen. Trækker lod søndag! 

I går blev jeg omtalt på blog-land.dk - juhu! I kan læse det her og jeg arbejder altså på at få bloggen til at syne lidt smukkere - eller jeg tænker i hvert fald på det...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar