6. februar 2012

VIL DU TESTE MENTHOLATUM PRODUKTER?

Mentholatum. Hos mig bringer navnet en frisk duft frem i erindringen - er praktisk taget vokset op med krukken ved min side og ved min seng har deres håndcreme sin faste plads. I min jakkelomme ligger deres læbepomade og jeg håber altid på, at de udvider deres sortiment. 

Det er før set her på bloggen, at Mentholatum har været så elskværdige at sponsorere præmier til bloggen og nu har jeg lokket dem til det igen :-) Blot denne gang gør vi det på en lidt anderledes måde:

Hele TRE af jer får muligheden for at teste deres nyeste hotshot: Softlips. Lækkert, hva? Mentholatum sender produkter til jer, I afprøver og sender en anmeldelse tilbage til mig, som så kommer på bloggen i eget indlæg :-) 

Du kan blive prøvekanin ved at sende en mail til reg.engelhardt@gmail.com hvori du skriver lidt om, hvorfor jeg skal vælge DIG. Skriv "Mentholatum" i emnefeltet og smid også gerne din postadresse i mailen.

Glæder mig til at høre fra jer - jeg tør godt afsløre allerede nu, at jeg selv er Softlips fan. Og hvis du ikke bliver en af de udvalgte, så græd ikke, der kommer selvfølgelig en konkurrence i forbindelse med anmeldelses-indlægget! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar