7. februar 2012

NY INCAWOLF TOTEBAG

Jeg eeeelsker Tarik's inca-streg og et hav af mine venner og veninder har hans fine plakater med alskens dyr hængende i deres lejligheder. Selv har jeg endnu ikke besluttet mig for hvilken plakat der skal pryde min væg (og jeg har desværre ikke råd til dem alle - selvom de er meget overkommelige i pris!) - men så er det godt at jeg kan bruge ventetiden på at flashe  min nye Inca Wolf ToteBag. Ih den er altså fin! Den er udsolgt på hjemmesiden, men der er stadigvæk ugler tilbage, Inca Wolf Tee og flere plakater.

Hvis du ikke har pengene lige nu, så prøv i stedet lykken og LIKE 215.dk - By Tarik A. på facebook. Der er nemlig jævnligt konkurrencer og udloddes bl.a. 10 plakater når han når 1000 likes. Og det gør han snart :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar