23. januar 2012

UGE 3 - STATUS


Oh yes - ugen sluttede med en virkelig god fødselsdagsfest (dokumenteret ovenover med billede af to spritstive 10-årige børn) men inden da har der været et par forhindringer. 

Der var selvfølgelig onsdag, som var GOD DAG - DÅRLIG DAG - GOD DAG-dagen og som selvfølgelig også endte med, at veninde og jeg drak et par øl på Hviids vinstue og Van Gogh for lissom at slutte den af med manér. Vi fik klasse-steak på Heering i Nyhavn og når man er studerende lærer man virkelig at sætte pris på ordentligt kød! Fuck det var lækkert! Og bearnaisesovs. Jeg spiser sgu for lidt sovs. 

Torsdag var pakæsel-dagen og sluttede af med et besøg på Roskilde Festivals lager i Roskilde. I snevejr. Med offentlig transport. Jeg bliver aldrig fan. Hverken af sne eller toge der ikke har et S- foran. Sagen er jo den, at jeg er med i Green Footsteps On Tour-projektet for Rozzer'n (ja 2012 er z'ets comeback år!), men det vender jeg forhåbentlig tilbage med i et andet indlæg. Et klap på skulderen fra mig til mig: jeg gik direkte hjem i seng bagefter. 

Fredag gik bl.a. med synstjek. Jeg forstår nu meget bedre hvorfor jeg ikke kan se en skid - 1,25 på begge øjne + en lille bygningsfejl. Hej 23 (45). Kontaktlinser til mig - oh joy! Trøstede mig selv ved at købe en for dyr hvid skjorte til fødselsdagsfesten. To timer inden feststart smeltede jeg et hul i den med strygejernet. FFS. Godt at jeg har en designerveninde der forhåbentlig kan gøre noget med en lap/lomme/hest. Men altså - alt i alt en vellykket uge! 

2 kommentarer:

  1. Gisp hvor er du smækker...de kindben altså, Regitze.

    SvarSlet
  2. Kan du se kindben? Har fandme ledt efter dem i 8 år og så hopper du lige ind fra siden og finder dem. Damn

    SvarSlet