15. januar 2012

UGE 2 - STATUS

Rygestop: jeg har muligvis røget 900.000 cigaretter de sidste tre dage
Druk: jeg har muligvis drukket 900.000 øl på de sidste tre dage
Træning: jeg er kørt forbi Fitness World... 900.000 gange?
Økonomi: 900.000 brugt... ish

Det er alligevel meget dejligt at kunne kende sig selv igen. Under druk kan evt. indsættes: manuskriptforfatter til kommende satiriske sketches skaffet, mødte teenager igen (beklager - men han er virkelig pæn!) samt kidnappet af to ukendte herrer og bragt til Dunkel (hvorefter jeg proklamerede at: "...jeg nægter at gå i byen i Indre By, at betale indgang og at stå i kø").

2 kommentarer:

  1. Du er sød og sjov uanset, og det er så dejligt at du er tilbage :-)

    KH I

    SvarSlet
  2. Årh dejligt, I :-) Og lige over - godt løbet!

    KH

    SvarSlet