30. januar 2012

HONEY, I'M HOME


I dag har jeg mega travlt med kontaktlinsetjek, frokost med hjemkommen bryllupsrejsesøster, en fejring af gulddrengene på Rådhuspladsen og tegnekursus, så der kommer ikke noget vigtigt indlæg. Bare lige to (tre) ting:


  • Berlin var fantastisk og får sit eget indlæg snarest. Indtil videre må I nøjes med ovenstående billede hvor jeg - som altid - er i gang med at sige et eller andet der formentlig er sarkastisk og selv synes at det er sjovt.
  • Har trukket en vinder af Mix of Luxe tøjet - stort tillykke til TRINE
  • OG så håber jeg selvfølgelig at I har nydt den søde gæsteblogger Ida. Kommentarerne kunne tyde på det! HURRA. Husk at følg med på hendes egen blog!

3 kommentarer:

  1. Hold da op så er der knald på :p lyder rigtigt fedt med tegne kursus!! - hvor foregår det?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er dejligt! Men min kontaklinsedate blev godt nok rykket til i morgen, hvilket gav lidt ekstra tid :-)

      Tegnekursus er hos Dorte Salicath i KBH K. Det er gennem FOA og hun er noget så sød og inspirerende. Og meget passioneret - det er herligt!

      Slet
  2. fedt!!! jeg kigger tit på kurser gennem FOA!! ville gerne lære kaligrafi, og at sy :p det har desværre bare lange udsigter :S

    SvarSlet