31. oktober 2011

Hvor er ugens konkurrence?

Ja, hvor ér ugens konkurrence? Den kommer slet ikke... Ser I, jeg holder mig en lille blogpause for at tænke over hvad jeg egentlig vil med den her blog. Måske kunne jeg godt tænke mig at gøre den mere personlig og mikse indlæggene med de gode tilbud og arrangementer med indlæg om mit eget liv og min hverdag. Måske skal jeg slet ikke have en blog? Måske er det lige i overkanten at have konkurrencer hver uge - for det kræver alligevel en del opsøgningsarbejde. Måske måske måske! Jeg ta'r mig i hvert fald lige lidt tid i den virkelige verden og vender stærkt tilbage med en afklaring. Måske! 

Psst - I er skide søde at I følger med og hvis der kommer nogle ændringer på bloggen, håber jeg inderligt at I stadigvæk vil kigge ind nu og da :-)

3 kommentarer:

  1. Selvfølgelig vil vi det :-) jeg tror jeg taler på alles vegne, når jeg siger tak for de super fede konkurrencer du har haft på bloggen indtil nu!

    B.

    SvarSlet
  2. Fordælen da. Regitze - du virker virkelig sjov og nice, jeg ville elske at følge dit liv!

    Nu bor jeg selv på fyn, så mange af dine nice ting, som du finder frem til folk fra kbh kan jeg ikke bruge til noget, men jeg følger alligevel fordi du virker så rar og cool! :)

    SvarSlet
  3. Kære Regitze - tænkepauser kan være gode, men blogland vil IKKE undvære dig for længe!

    SvarSlet