1. august 2011

Vind et Mini Fridge fra COOLSTUFF.DK


Coolstuff.dk har i denne uge sponsoreret et Mini Fridge til en heldig vinder - HURRA. Det er lidt sejt og har fået gode anmeldelser af køberne. Alt du skal gøre for at deltage er, at sende en mail til reg.engelhardt@gmail.com hvori du fortæller hvad sådan en sag koster. Køleskabet skal afhentes på Frederiksberg, da det vil være alt for dyrt at sende. Der kommer snart et par konkurrencer hvor præmien bliver sendt, så jer der bor lidt længere væk også kan deltage :-) Jeg trækker lod om køleskabet når jeg er hjemme fra Italien - nemlig på tirsdag d. 09. august. Tjek også Coolstuff på Facebook!

6 kommentarer:

  1. Det er über sejt!

    SvarSlet
  2. Det er ikke sejt den kun kan hentes i Frederiksberg :p

    SvarSlet
  3. Haha, nej, det er mindre sejt! Der kommer snart nogle konkurrencer hvor alle kan være med ;-)

    SvarSlet
  4. Jeg har lagt et link til din fine giveaway her:
    ~*~*~GiveAwaysDK~*~*~

    Måske du har lyst til at deltage i min giveaway?
    ~*~*~KLIK HER~*~*~

    SvarSlet
  5. Uh, det er ellers vel nok et fantastisk lille køleskab :-) Men jeg tror jeg venter med deltagelse, til jeg kan vinde noget, der bliver sendt, hihi ;-) Selvfølgelig arbejder min kæreste ofte på Sjælland... hm... den må lige overvejes! :-D

    SvarSlet
  6. Gør det, LC :D Det er super nice!

    SvarSlet