29. august 2011

Vind 400 kr. til Sisterunika.dk

  
I denne uge kan en HELDIG læser vinde et gavekort på hele 400 kr. til brug på sisterunika.dk! Sisterunika.dk er en online smykkebutik med mottoet "smykker med mening" - deres smykker har nemlig en mening bag sig. Det være sig stjernetegnets lykkesten, graviditetssmykker eller smykker i chakrafarver som man bevidst kan vælge eller få specialdesignet (med vejledning til) for at styrke en bestemt udviklingsbane. Derudover forhandler de stjerner, skulls, peace, lava i skønne farver og eksklusive smykker med ædelsten, mat satinguld og sterling sølv. Så det burde være muligt at finde noget for vinderen - og jeg anbefaler alle at kigge ind forbi. Klik også ind forbi deres facebookside, hvor der trækkes lod om gavekort næste gang de rammer 350 medlemmer :-)

For at deltage i lodtrækningen, skal du sende en mail til reg.engelhardt@gmail.com hvori du skriver 'sisterunika' i emnefeltet. Vinderen udtrækkes og annonceres på søndag! GOOD LUCK

5 kommentarer:

  1. Helle for at vinde!!!!

    SvarSlet
  2. Jeg har lagt et link til din give away.
    Hvis du afholder andre give aways, er du meget velkommen til at tilføje dem til min side her: GiveAwaysDK

    Jeg vil blive rigtig glad hvis du vil deltage i mine giveaways hvor du kan vinde bøger m.m. klik her

    SvarSlet
  3. Jubii, jeg må hellere deltage :-)

    SvarSlet
  4. Jeg deltager helt klart, sikke en fin give away!!

    Hilsen Mette
    Mail: mmeo5@hotmail.com

    SvarSlet