30. juni 2011

Næstsidste chance!

Ligesom i mandags er jeg rimelig sikker på, at jeg lige nu hygger mig for fuld skrue på Roskilde Festival - med en øl i den ene hånd, min kæreste i den anden og fantastisk musik og venner omkring mig. Aaah!!! Men du får nu alligevel lige en mulighed for at vinde den næstsidste af de fantastiske Argan-olier til dit sommertørre hår. Denne gang trækker jeg lod blandt alle mine faste læsere der er tilmeldt via Google Friend Connect, så alt du skal gøre er, at melde dig til der - så deltager du :-) Hvis du allerede er meldt til deltager du selvfølgelig automatisk! Skulle du være tilmeldt som fast læser, men ønsker ikke at deltage, så smid lige en kommentar. Eftersom jeg nok er halvfordrukken i en pisserende lige nu (eeej!) så trækkes vinderen af sidste uges Argan-Olie først mandag :-) GOD TORSDAG

Ingen kommentarer:

Send en kommentar