30. maj 2011

Vind sommerhår med Sunsilk!

Sunsilks nyeste skud på stammen er deres serie Co-Creations. De har samarbejdet med forskellige frisører og udviklet shampoo og conditioner til enhver hårtype; form og volumen, normalt hår, glansfuldt hår, beskadiget hår, glat hår og farvet hår.


Nu kan TRE af jer vinde 2 x 2 shampoo+conditioner - en præmie som skal afhentes på Frederiksberg, da det bliver for dyrt for mig at sende - men hey, det går vel nok? :-) Du deltager ved at sende mig en mail på reg.engelhardt@gmail.com med emnet "SUNSILK" hvori du skriver hvilken hårtype du har - så trækker jeg tre heldige vindere på søndag via min gode ven random.org

4 kommentarer:

  1. Hej.
    Af en eller anden årsag kan jeg ikke sende mails til dig...?

    SvarSlet
  2. Det var da utroligt, anden gang jeg laver den fejl :-) NU skulle det gerne virke, Tina!

    SvarSlet
  3. Synd der er så langt til Frederiksberg :p

    SvarSlet
  4. Ja, der er lidt langt fra Fredericia. Men hold øje, der kommer helt sikkert nogle konkurrencer, hvor præmien sendes med posten :-)

    SvarSlet