11. maj 2011

Vind billetter til NorthSide med Cover

Uhj - på cover.dk kan man vinde to billetter til NorthSide som er en festival jeg helt sikkert gerne ville med til, hvis ikke jeg skulle til eksamen 4 dage efter :-) VIND DEM og fortæl mig hvor pisse fedt det var! Lur lige hvilke kunstnere der kommer på northside.dk - selv ville jeg fa'me gerne se Band of Horses, The Streets (fordi jeg kun så halvt med på Roskilde '08), Veto (fordi de altid er fede - både live og hjemme i stuen), White Lies (selvom jeg faktisk lige har set dem i KB-hallen, men jeg synes de er cool) og ja, nu hvor jeg kigger kunstnerne igennem vil jeg nok gerne se dem alle plus minus, haha. Damn you eksamen! Jeg håber at nogen af jer skal afsted i det mindste :-)


PS. Hvis du ikke blev den heldige vinder af festivalkonkurrencen  - så fortvivl ikke. Du kan på Hindsgavl festivals hjemmeside tilmelde dig deres nyhedsbrev, hvor du får nyheder og information om nye konkurrencer. Desuden deltager du automatisk i en lodtrækning på festivalens sidste dag om 2 x 1 dags ophold for 2 personer i 2012.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar