25. maj 2011

Fattig og festivaltrængende?

Nu er det snart sommer, kan I mærke det? Jeg afleverer eksamensprojekt i dag og kan stille og roligt føle sommerferien komme tættere på. I mit liv er sommer lig festivaler! Egentlig er der en masse jeg gerne vil besøge, men det bliver kun til Roskilde i år, godt suppleret af alle de obligatoriske gratis udendørs musikarrangementer København bugner af om sommeren. For sagen er jo den, at det koster kassen at komme på festival. Ikke kun billetten er dyr, men at have en kæp i øret konstant og leve af take-away og makrel på dåse i en uge kan hurtigt løbe op. En løsning kan være at få sig et arbejde på en festival. Selv har jeg gjort det to gange - 2008 i en Bagelbiks på Roskilde (HEJ gratis mad og øl) og sidste år var jeg med i Diesels Be Stupid kampagne (HEJ gratis bukser). IBYEN har i år lavet en liste over festivaler du kan arbejde på, så nu er der ingen undskyldning for at blive hjemme. TJEK DET UD!

6 kommentarer:

  1. du har linket til dit eget indlæg der til sidst ;)!
    <3 Nanna

    SvarSlet
  2. Her er det korrekte link (:

    http://ibyen.dk/musik/ECE1285481/guide-bliv-frivillig-og-kom-gratis-paa-festival/

    SvarSlet
  3. HVOR må det være SKØNT at ha' afleveret. Nyd nu den kommende tid, Regitze...

    SvarSlet
  4. Hahaha - jeg har nok haft aflevering i hovedet, men NU skulle der gerne være linket til den rigtige side :-) Tak for det Nanna og Elena.

    Men ja, det ér nemlig genialt. Og hvis man er en flok venner der arbejder det samme sted, kan man jo ligeså godt tjene til billetten, i stedet for bare at sidde og hænge i en stol. Måske. Jeg er vild med at hænge i festivalstole.

    Anette - det er så dejligt! Der er godt nok lige en ny aflevering i mit hoved og en eksamen, men SÅ er det sommerferie. Juhu!

    SvarSlet