7. maj 2011

Facebookkonkurrencer

I dag er en glædesdag, for i går var jeg så heldig at vinde en Balenciaga taske på Egekildes facebookside. Det har inspireret mig til dagens indlæg, hvori jeg vil linke til nogle af de facebooksider som regelmæssigt har konkurrencer - hvis jeg kan vinde, så kan alle I også! Sæt i gang:

  • Nemlig.com A/S har jævnligt konkurrencer hvor du kan vinde gavekort til deres dagligvareshop 
  • FeelBetter.dk trækker HVER fredag en vinder, der kan udvælge et produkt fra deres liste
  • NiceHair.dk har virkelig mange konkurrencer, bl.a. trækker de lod om et 500,- gavekort hver gang de runder 500 nye medlemmer
  • MyCleanScene har jævnligt konkurrencer om deres produkter, og der er næsten ingen deltagere! Lige nu kan du vinde et renseprodukt
  • Toms har næsten altid en konkurrence kørende
  • Trendsales har ofte små konkurrencer hvor du kan vinde f.eks. 3 måneders VIP
  • Clean Start har også tit konkurrencer, hvor du kan vinde deres produkter
  • Billigvoks.dk kører også tit konkurrencer 
  • Streetman smider ofte et billede op, som man skal tagge sig på og så kan man vinde det der er på billedet
Blot et lille udpluk - kender du til nogen facebooksider der tit deler gratis sager ud? Så sig lige til :-)

1 kommentar:

  1. Tillykke med den :-) Vi vil gerne se billeder, når den kommer :-) Jeg har selv vundet en masse gode ting, bl.a. på andre blogs :-)

    SvarSlet