11. marts 2011

Spar på lækre skønhedsprodukter med Ditte og Yves Rocher

Min veninde fra studiet, Ditte, har fortalt mig om et herligt sparested, når der skal handles skønhedsprodukter. Jeg bad hende derfor om at skrive et indlæg om herlighederne; det blev fandme godt, og det er det der kommer her :-) Enjoy!

"Sidder i skrivende stund med marrokansk mudder i hele ansigtet. Jeg har nemlig været på posthuset og hente en pakke med lækre produkter bestilt hos Yves Rocher. Jeg kendte ikke rigtig til deres produkter før jeg så dette link:http://vindsparejsen.dk/ - 
Udover at man kan vinde en lækker sparejse, bliver man også belønnet med en kode til deres onlineshop, så man kan trække 20% fra regningen! Jeg måtte straks ind og se hvad de havde at byde på, og blev endnu en gang positivt overrasket, da jeg fandt ud af, at man får GRATIS gaver, efterhånden som man fylder varer i kurven. Fik således 8 produkter til den nette sum af 300 kr

Ekstra bonus:
- fri fragt ved køb over 149 kr!
- de fleste af de lækre produkter er udviklet i samarbejde med dermatologer og hudlæger
- de går op i miljørigtighed og planter en masse træer
HEY hele 6xWIN!!! Yves Rocher fortjener derfor helt sikker en anbefaling herfra! Find onlineshoppen her: www.yves-rocher.dk"

2 kommentarer:

  1. Jeg plejer at købe skønhedsprodukter på strawberrynet.com, der er rigtig billigt og der er ingen fragt. :)

    SvarSlet
  2. Fedt, Nanna! Tak for linket :-) Det der huer mig specielt meget ved Yves Rocher er at de er meget miljøbevidste og tager ansvar ved f.eks. at plante træer!

    SvarSlet