26. januar 2011

Roskilde @ Nytorv

Jeg skrev i mandags et indlæg om at man kan se DE ENESTE TO gratis på Nytorv i morgen. Men der sker meget mere end det! Roskilde har stablet et kæmpe arrangement på benene, med suppekøkken, karaoke, flere koncerter og mere. Alt sammen til fordel for Danmarks Indsamling 2011. Hurra - det bliver en dagslang fest - ligesom at være på festival, blot i kulde og på brosten! Jeg glæder mig som et lille barn, og tør godt at anbefale det til jer, selvom jeg er uvidende om hvordan det bliver. Men det kan KUN blive godt, det er jo et Roskilde arrangement!


Læs om det hele lige HER, hvor du også kan tilmelde dig arrangementet. Du behøves ikke at tilmelde dig dog, du kan bare dukke op! Slesvig? Detroit, New York Korsør.


(Kan I fornemme at jeg glæder mig rimelig meget?)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar