14. januar 2011

Mangler du et sted at bo?


Og er du også super træt af at betale dyre domme for en bruger på div. sider? Der er lige startet et nyt koncept op, som hedder Boligbogen - du kan finde det på facebook - hvor du gratis kan lede efter bolig, sælge bolig, udleje bolig osv. under debat. Der kommer også en hjemmeside til marts, men pt. foregår det på facebook.


Desuden har Boligbogen en konkurrence, hvor du kan vinde en måneds husleje. Jeg er udvalgt til at deltage, og hvis du vil hjælpe mig til at vinde, kan du 'synes godt om' mit argument her. Det må du meget gerne :-) Desuden lover jeg, at hvis jeg vinder konkurrencen, kommer der hele to konkurrencer om ugen de sidste 4 uger i marts (lokkelokkelokke)!


Ps. Husker I indlægget om at man kunne blive beautyanmelder? Jeg er blevet valgt ud - juhu - håber også at nogen er jer af blevet valgt til at teste produkter for beautyspace.dk? :-)

2 kommentarer: