31. december 2010

... AND A HAPPY NEW YEAR!

Nytår i Sydney for et par år siden. Det var fucking crazy!


2010 er snart slut og i aften skal det fejres med champagne, hjemmelavet kransekage, 5-retters menu og fantastiske venner på Nørrebro. Jeg må nok hellere starte med at skrive at al credit for mad og bagværk skal gives til de fantastiske venner! Selv er jeg gået hen og blevet syg - det er fandme god timing. Jeg håber dog at det går væk efter et par øl og at jeg får lov til at hoppe ind i 2011 i stedet for at nyse mig ind i det...


Hvis du ikke har fundet et sted at holde nytår endnu, så tjek her; gratis fest v. Dronning Louises bro. Husk blot at klæde dig varmt på (!!!), snotnæser er for tabere (pivpivpiv).


Ha' et fantastisk nytår og jeg håber at I stadigvæk læser med til næste år, hvor der er flere gratis goder og masser af lækre konkurrencer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar